Le Meridien Fishermans Cove 4*

 

Le Meridien Fishermans Cove 4*


Hotel se nalazi na severozapadnom delu ostrva Mahe, na peščano-stenovitoj plaži Beau Vallon, 15km od aerodroma i 5km od grada Viktorija.

Raspolaže sa 68 soba, raspoređenih u glavnoj zgradi i više hotelskih prizemnih bugalova sa krovovima od slame.

Hotel ima 2 restorana, od kojih je jedan glavni i jedan a-la-carte, 2 bara, spoljašnji bazen, Zen spa centar, masažu, aromaterapiju, parno kupatilo, fitnes, teniski teren, servis za pranje veša, salu za sastanke, pristup internetu (doplata).

Svaka soba Superior Ocean (površine oko 29m2) ima delimičan pogled na more, kupatilo (tuš i kadu), terasu ili verandu, LCD TV sa satelitskim programom, telefon, mini frižider (mini bar uz doplatu), sef, fen za kosu, aparat za pripremu kafe, pristup internetu (doplata). Usluga u hotelu je na bazi noćenja sa doručkom. Doručak se servira u glavnom restoranu, po principu švedskog stola-samoposluživanje. Mogućnost doplate za večeru-u glavnom restoranu, po principu švedskog stola-samoposluživanje ili na bazi menia. Hotel je namenjen nepušačima.

Le Meridien Fishermans Cove

 

www.lemeridienfishermanscove.com

 

Cena aranžmana po osobi 10 DANA/7 NOĆENJA , u dvokrevetnoj sobi:

 

HOTEL
USLUGA
TIP SOBE
JUN 10D/7N
JUL 10D/7N
AVGUST 10D/7N
SEPTEMBAR 10D/7
Le Meridien Fishermsns Cove 4*
ND
SUPERIOR  SOBA
OD 1509
OD 1509
OD 1509
OD 1509
PP
SUPERIOR  SOBA
OD 1809
OD 1809
OD 1809
OD 1809
FB
SUPERIOR  SOBA
OD 2229
OD 2229
OD 2229
OD 2229

 

Legenda tabele:

ND-noćenje sa doručkom

PP-polupansion (doručak-večera)

FB-pun pansion (dorucak-rucak-vecera)

ALL-all inclusive usluga (dorucak-rucak-vecera, pica)

Cene su izražene u €, plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu za efektivu Unicredit Banke na dan uplate.

U našoj ponudi ima više od 150 hotela, svih kategorija, na Sejšelima !

Mogućnost izbora UZ DOPLATU - prilikom rezervacije ::

-različite dužine boravka u odnosu na datum u tabeli i programu putovanja

-smeštaja u drugom hotelu ili istom hotelu u drugom tipu sobe, u odnosu na navedeni u tabeli

-izbora pansionske ishrane

-putovanja avio kompanijom po izboru, izbora klase sedišta.

 

U CENU ARANŽMANA JE URAČUNATO:

-Avio prevoz na relaciji Beograd-Doha-Male-Doha-Beograd (važi do popunjenosti sedišta najpovoljnije ekonomske klase; ukoliko nema raspoloživih sedišta, na pomenutoj klasi, moguće je putovanje uz doplatu za narednu slobodnu klasu), sa dozvoljenih maksimalnih 30 kg prtljaga (1 kofer) i 7kg ručnog prtljaga (1 torba) po osobi.(Svaki višak prtljaga se dodatno naplaćuje prema pravilima i tarifama koje određuje avio prevoznik i na koje organizator putovanja nema uticaja; deca do 2 god-nemaju pravo na besplatan prtljag).

--Smeštaj u dvokrevetnim sobama smeštajnog tipa prema tabeli, na bazi 7 noćenja izabranih usluga u izabranom hotelu na Maldivima.

--Boravišna taksa u hotelu.

--Troškovi organizacije putovanja.

--Aktuelne promocije i popusti u hotelu.

--U cenu aranžmana je uključen PDV (porez na dodatu vrednost), a ne iskazuje se prema Članu 35. Zakona o PDV-u (stav 7).

 

U CENU ARANŽMANA NIJE URAČUNATO:

--Aerodromske takse (ukupno oko 345 eur po osobi-podložne su promeni, do dana polaska na putovanje),

--Troškovi fakultativnih izleta i poseta, individualnih razgledanja i obilazaka.

--Troškovi međunarodnog putnog zdravstvenog osiguranja.

--Transfer od aerodroma dohotela I nazad

--Nepomenute usluge.

 

PLAĆANJE I USLOVI OTKAZA ZA HOTELE SA SPECIJALNOM PONUDOM

USLOVI PLAĆANJA:

--Plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu Unicredit banke, za efektivu, na dan uplate. Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije, dok je ostatak podložan promeni.

 

NAČIN PLAĆANJA:

--gotovinski - uplata avansa od najmanje 60% od ukupne cene aranžmana, prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 25 dana pre polaska na putovanje.

--uplatom preko računa - uplata avansa od najmanje 60% od ukupne cene aranžmana, prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 25 dana pre polaska na putovanje.

--Troškovi međunarodnog zdravstveno osiguranje se u celosti uplaćuju 15 dana pre početka korišćenja aranžmana.

 

POSEBNI USLOVI OTKAZA UGOVORA ZA INDIVIDUALNI ARANŽMAN Maldivi:

ZA HOTELE SA SPECIJALNOM PONUDOM

Ukoliko putnik otkaže ugovor o putovanju:

--od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana do 45 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 60% ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja.

--od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 44 dana pre početka putovanja do 1 dan pre početka putovanja, i na dan putovanja: zadržava se 100% od ukupne cene aranžmana na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja.

 

NAPOMENE

SMEŠTAJ, HOTELSKE USLUGE I PRAVILA - NAPOMENE:

--Cena aranžmana za decu do 12 godina, treću odraslu osobu i jednokrevetnu sobu se dobija na upit.

--Smeštaj dece do 12 godina je u zajedničkom ležaju sa dve odrasle osobe.

--Pomoćni ležaj za odraslu osobu je postojeći ili pomoćni ležaj - manji je od standardnog (na rasklapanje, metalne ili drvene konstrukcije ili fotelja/sofa na rasklapanje).

--Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku u hotel.

--Veranda je natkrivena ili otkrivena terasa bez ograde u prizemlju smeštajne jedinice.

--Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, gledanje pojedinih TV kanala u smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, spa centra, saune, đakuzija, fitnesa, parnog ili turskog kupatila, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi-motorizovanih i nemotorizovanih, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, reketa i loptica za tenis, korišćenje usluge hemijskog čišćenja, peglanja i pranja veša, parkinga, garaže i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih hotelskih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.

--Jedan hotelski dan, kao rezervisane usluge računa se od 15h00/ datuma početka smeštaja do 11h30 poslednjeg dana smeštaja, bez obzira kada gost uđe u hotel. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu prvog dana aranžmana pre 15h00 i poslednjeg dana nakon 11h30 iziskuje dodatna plaćanja, direktno na recepciji.

--ALL INCLUSIVE ili ULTRA ALL INCLUSIVE podrazumeva usluge po internim hotelskim pravilima. Usluge nisu identične kako u okviru iste destinacije i ste kategorije hotela, tako i u okviru drugih destinacija.

--Detaljne informacije o usluzi all inclusive i ultra all inclusive, kao i radnom vremenu barova i restorana se dobijaju na recepciji hotela.

--Voda iz slavina nije za piće, preporuka je konzumacija flaširane vode (doplata).

--Organizator putovanja ne snosi odgovornost ukoliko jedan ili više sadržaja u hotelu nisu u funkciji usled objektivnih okolnosti, renoviranja i slično.

--Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.

--U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je "dress code" za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće)

--Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.

--Depozit/Kaucija: Organizator putovanja nema uticaja na postojanje i visinu depozita u hotelu. U pojedinim hotelima se prilikom prijave (check-in) ostavlja depozit/kaucija. Novac se može ostaviti u gotovini ili garantovati kreditnom karticom. Visina depozita zavisi od kategorizacije hotela i dužine boravka. Na kraju boravka prilikom odjave iz hotela (check-out) daje se nalog za povraćaj depozita. Isti može biti umanjen za neplaćene troškove u hotelu, ukoliko ih ima. Povraćaj depozita u gotovini se vrši prilikom odjave iz hotela, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od povratka sa putovanja.

--Pansion (Guesthouse) je nekategorisan smeštajni objekat (u privatnoj kući ili manjoj zgradi) namenjen gostima koji se opredele za ekonomičan (budžet) i skroman smeštaj.

 

NAPOMENE:

--Program je individualan. Rezervacija aranžmana se vrši na upit. Za realizaciju aranžmana je potrebno minimum 2 putnika.

--Rok za rezervaciju aranžmana je minimum 15 dana pre polaska na putovanje.

--Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 3 radna dana od momenta rezervacije i uplate akontacije.

--Promena datuma putovanja, kao i promena smeštajnog objekta, smatra se se otkazom putovanja od strane putnika i podleže troškovima otkaza, prema posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa

--Krajnji rok za obaveštavanje putnika, za slučaj otkazivanja aranžmana od strane agencije Nemesis travel d.o.o. je 5 dana pre početka putovanja.

--Broj telefona lokalnog vodiča ili predstavnika ino partnera na Maldivima će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.

--Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije ili osoblju na aerodromu (Lost&Found) kako biste zatražili odgovarajuću potvrdu (Damage, odnosno Property Irregularity Report).

--Neophodno je da pasoš važi minimum 6 meseci od dana povratka sa putovanja, 2 slobodne stranice u pasošu, kao i raspolaganje finansijskim sredstavima neophodnim za period boravka na Sejšelima (najmanje 100 USD po osobi, po danu boravka).

--Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta I poseta - čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.

--Opisi plaža su generalni - ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, stenovito, šljunkovito, sa koralnim grebenom i sl).

--Na Sejšelima ne vladaju bolesti epidemioloških razmera, prethodna vakcinacija nije potrebna.

--Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja.

--Putnici koji nisu državljani Republike Srbije su u obavezi da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.

--Unošenje alkoholnih pića na Sejšele nije dozvoljeno.

--U slučajevima da putnici sa sobom nose obimnu fotografsku opremu ili opremu za ronjenje, preporučuje se da o tome unapred obaveste Organizatora putovanja i da pripreme listu opreme sa opisom i serijskim brojevima, kako bi procedura po dolasku na aerodrome kraće trajala. Video zapisi i filmovi moraju da budu prijavljene nadležnim carinskim organima na aerodromu, u cilju dobijanja odobrenja za njihovo unošenje na ostrvo.

 

PROGRAM PUTOVANJA

SEJŠELI

10 dana / 7 noćenja - avionom

INDIVIDUALNI POLASCI

Individualni program putovanja:

1. dan BEOGRAD - DOHA

Dolazak putnika na aerodrom "Nikola Tesla", dva sata pre poletanja aviona, najkasnije u 10h15 časova. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Poletanje aviona za Dohu u 12h15 časova (let QR 232). Dolazak u Dohu u 18h20 časova-lokalno vreme. Boravak u tranzitnoj zoni.

2. dan DOHA - MAHE (SEJŠELI)

Nastavak putovanja za Sejšele. Poletanje aviona u 02h50 časova-lokalno vreme (let QR 678). Dolazak na Sejšele, ostrvo Mahe u 08h35 časova-lokalno vreme. Transfer do izabranog hotela na ostrvu Mahe. Smeštaj u hotel najranije posle 15h00-lokalno vreme. Noćenje.

3.-8. danMAHE (SEJŠELI)

Doručak. Boravak u izabranom hotelu, na bazi izabranih usluga. Slobodni dani. Mogućnost organizovanja mnogobrojnih fakultativnih izleta: celodnevni izlet-razgledanje ostrva Mahe i glavnog grada Viktorija, obilazak nacionalnog parka Morne Seychellois, fabrike i plantaže čaja; celodnevni izlet-obilazak ostrva Praslin i La Digue i slično.Noćenja.

9. dan)MAHE (SEJŠELI) - DOHA

Doručak. Napuštanje soba najkasnije do 10h30 časova-lokalno vreme. Individualna odjava iz hotela. Slobodno vreme. Transfer do aerodroma. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Poletanje aviona za Dohu u 18h35 časova-lokalno vreme (let QR 679). Dolazak u Dohu u 23h15 časova-lokalno vreme. Boravak u tranzitnoj zoni aerodroma.

10. dan DOHA - BEOGRAD

Nastavak putovanja za Beograd u 06h45 časova-lokalno vreme (let QR 231). Dolazak u Beograd u 11h15 časova

 

 

MOLE SE SVI PUTNIICI DA PROVERE TAČNO VREME POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE

 

Opšti uslovi putovanja agencije NEMESIS TRAVEL DOO od 25.01.2019, su sastavni deo ovog programa. U skladu sa odredbama Zakona o turizmu Organizator putovanja ima Polisu osiguranja garancije putovanja za slučaj insolventnosti i radi naknade štete putniku, sa limitom u visini od 300.000,00 €, broj 228764 sa milenijum osiguranjem a.d.o. Beograd, 11000 Beograd,

 

NEMESIS TRAVEL d.o.o., Licenca OTP 263/10, izdata resenjemm BT 685/10, 16.02.2010       

 

Program br 1 važi od 05.06.2019